قیمت لوله درزدار سپاهان به چه عواملی بستگی دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 92
نویسنده : تاسیساتی تهران

قیمت لوله درزدار سپاهان به چه عواملی بستگی دارد

در این نوشته به این نکته که قیمت لوله درزدار سپاهان به چه عواملی بستگی دارد خواهیم پرداخت. لوله های فولادی از جمله لوله های درزدار یکی از پرمصرف ترین لوله های صنعتی و ساختمان هستند و فروش نسبتا بالایی در بین انواع لوله ها دارند. یکی از برندهای داخلی و قوی درتولید لوله های فولادی به ویژه لوله های درزدار کارخانه فولاد سپاهان اصفهان است که در تولید انواع محصولات فولادی ,لوله اتصالات درزدار و api به عنوان یک برند شناخته میشود. لوله درزدار سپاهان در بازار یکی از برندهای موثر در قیمت انواع لوله گاز خانگی است.

کارخانه فولاد سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی کشور بوده و در شهر اصفهان قرار دارد. کارخانه فولاد سپاهان در سال 1997 راه اندازی شده و در حال حاضر یکی از اصلی ترین تامین کنندگان لوله های فولادی در کشور میباشد. لوله های سیاه سپاهان همگی از نوع درزدار بوده و در 2 نوع لوله درزدار تست گاز استاندارد و لوله گاز api تولید و به بازار عرضه میشوند.

لوله های درزدار از ورقه های فولادی با آلیاژ مخصوص و به شیوه نورد شدن تولید شده و با یک خط جوش در امتداد طولی لوله آببندی میشوند. این نوع لوله ها تحمل فشار نسبی در درجه حرارت های مختلف را داشته و استحکام فیزیکی و تنش های استاتیک خوبی دارند.

تکنولوژی تولید و مواد اولیه لوله های سیاه سپاهان از پیشرفته ترین و بهترین نوع موجود در دنیا بوده و به بسیاری از کشورهای دیگر صادر میشوند. در کنار کیفیت خوب, قیمت لوله سیاه سپاهان باعث شده که لوله های سپاهان اصفهان بیشترین تقاضا و تولید را در بازار ایران داشته باشد.

لوله های درزدار سپاهان در هر دو مدل تست گاز و ای پی آی از سایز 1/2 اینچ تا 8 اینچ تولید شده و در رنج خرده فروشی به صورت شاخه ای و در عمده فروشی ها به صورت کیلویی و به روز خرید و فروش میشوند. در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله درزدار سپاهان خواهیم پرداخت.

قیمت لوله درزدار سپاهان به چه عواملی بستگی دارد

  • سایز که معمولا با افزایش سایز قیمت لوله درزدار سپاهان افزایش پیدا میکند.
  • وزن لوله که میزان مصرف مواد اولیه با بالا رفتن وزن بیشتر شده و به تبع آن قیمت لوله بالا میرود.
  • نوع لوله اعم از لوله درزدار تست گاز, لوله فاقد تست یا مرجوعی از تست گاز و لوله های api سپاهان که گران ترین لوله هستند.
  • اصالت لوله که ممکن  است به ندرت در برخی از مراکز فروش با تقلب در وزن و برند این کار انجام شود.
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • قیمت جهانی فولادی و قیمت ارز
  • میزان خرید که معمولا با افزایش حجم خرید قیمت لوله درزدار سپاهان شامل تخفیف میشود.
  • مبدا خرید و محل تحویل لوله درزدار سپاهان از کارخانه, بنگاه تخلیه بار و یا انبار فروشگاه.

قیمت های لوله درزدار سپاهان بسته به شرایط بازار در دو نوع لوله تست گاز و api هر روز صبح حدود ساعت 11 مانند سایر محصولات فولادی از سوی کارخانه یا بنکداران اصلی و عمده فروشی ها لوله و اتصالات اعلام میشود.

قیمت لوله درزدار سپاهان

قیمت لوله سیاه درزدار سپاهان

قیمت لوله 1/2 سیاه درزدار   330 هزار تومان

قیمت لوله 3/4 سیاه درزدار   480 هزار تومان

قیمت لوله 1 سیاه درزدار     690 هزار تومان

قیمت لوله 11/4 سیاه درزدار 970 هزار تومان

قیمت لوله 11/2 سیاه درزدار 1250 هزار تومان

قیمت لوله 2 اینچ سیاه  درزدار 1800 هزار تومان

قیمت لوله 2.1/2 سیاه درزدار 2/500 میلیون تومان

قیمت لوله 3 اینچ سیاه درزدار 3/400 میلیون تومان

قیمت لوله 4 اینچ سیاه بدون درز  4/4 میلیون تومان

قیمت لوله  ای پی آی درزدار سپاهان

این مساله را بایستی مد نظر قرار دهید که لیست قیمت لوله سیاه سپاهان یک لیست ثابت نبوده و هر روز ممکن است کل یا برخی از قیمت های لیست زیر تغییر کرده و یا اصلا تغییر نکند و این مطلب را از این جهت یادآور میشویم که اصولا قیمت محصولات فولادی شناور بوده و قیمت لوله درزدار سپاهان نیز به عواملی نظیر این بستگی دارد.

لوله 1/2 سپاهان ای پی آی    370 هزار تومان

لوله 3/4 سپاهان ای پی آی    395 هزار تومان

لوله 1 اینچ سپاهان ای پی آی 765 هزار تومان

لوله 11/4 سپاهان ای پی آی  920 هزار تومان

لوله درزدار 11/2 ای پی آی  سپاهان 1070 هزار تومان

لوله 2 اینچ ای پی آی سپاهان   1/570 میلیون تومان

لوله 21/2 اینچ ای پی آی سپاهان 1/730 میلیون تومان

لوله 3 اینچ ای پی آی سپاهان      1/990 میلیون تومان

لوله 4 اینچ ای پی آی سپاهان 2/550/000 میلیون تومان

جدول وزن و مشخصات لوله درزدار سپاهان

در شکل زیر جدول وزن و دیگر ویژگی های فنی از قبیل ضخامت خارجی داخلی و گوشت لوله را مشاهده میکنید.

 اندازه های لوله درزدار سپاهان

لوله‌های درزدار سپاهان در ابعاد مختلف تولید می‌شوند و به استانداردهای معتبری از جمله API 5L و ASTM A53 پاسخ می‌دهند. در زیر برخی از ابعاد استاندارد برای لوله‌های درزدار سپاهان ذکر شده است:

– قطر خارجی: این لوله‌ها با قطرهای مختلفی تولید می‌شوند، از قطرهای کوچکتر مانند 1/2 اینچ (12.7 میلیمتر) تا قطرهای بزرگتر مانند 80 اینچ (2,032 میلیمتر) یا بیشتر.

– ضخامت دیواره: لوله‌های درزدار سپاهان با ضخامت دیواره‌های متنوعی تولید می‌شوند، که به طور معمول در اندازه‌های استاندارد برای هر قطر مشخص شده‌اند. برای مثال، در استاندارد API 5L، ضخامت دیواره لوله‌های متوسط (STD)، ضخامت دیواره لوله‌های بزرگ (XS) و ضخامت دیواره لوله‌های بسیار بزرگ (XXS) مشخص شده است.

– طول: طول لوله‌های درزدار سپاهان ممکن است متغیر باشد و به عنوان طول استاندارد 6 متر یا 12 متر عرضه شوند. همچنین، می‌توان طول سفارشی برای پروژه‌های خاص در نظر گرفت.

کاربرد لوله درزدار سپاهان

لوله‌های درزدار سپاهان در انواع صنایع مختلف کاربرد دارند.به طور کلی، می‌توان از لوله‌های درزدار سپاهان در صنایع زیر استفاده کرد:

1. صنایع نفت و گاز: لوله‌های درزدار سپاهان برای انتقال و انباره‌داری نفت خام، گاز طبیعی و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوله‌ها در خطوط لوله انتقال نفت و گاز، پروژه‌های پالایشگاه و ایستگاه‌های تقویت فشار استفاده می‌شوند.

2. صنایع پتروشیمی: در صنایع پتروشیمی، لوله‌های درزدار سپاهان برای انتقال مواد شیمیایی، پروسه‌های صنعتی و خطوط لوله انتقال گاز و مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

3. ساختمان و سازه‌های عمرانی: لوله‌های درزدار سپاهان ممکن است در پروژه‌های ساختمانی و سازه‌های عمرانی مورد استفاده قرار گیرند، مانند ساخت و نصب سیستم‌های HVAC، خطوط لوله آب و فاضلاب، سیستم‌های آتشنشانی و غیره.

4. صنایع آب و فاضلاب: لوله‌های درزدار سپاهان می‌توانند در سیستم‌های آبیاری، تصفیه‌خانه‌ها، شبکه‌های آب و فاضلاب شهری و صنعتی استفاده شوند.

5. صنایع انرژی: از جمله استفاده‌های دیگر لوله‌های درزدار سپاهان می‌توان به ساخت خطوط لوله توربین‌های بادی، نیروگاه‌ها، صنایع حرارتی و سیستم‌های تولید انرژی اشاره کرد.

نمایندگی لوله سیاه سپاهان در تهران

پایپ بازار نمایندگی لوله درزدار سپاهان یکی از مراکز پخش عمده لوله سیاه درزدار سپاهان به قیمت کف بازار است.

برای خرید و استعلام قیمت لوله های فولادی درزدار و ای پی آی سپاهان با ما تماس بگیرید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: